מרוץ הלילה של אילת

20:50 זינוק 1 ק״מ משפחות

מידע נוסף

סיכום

למעלה מ4000 רצים השתתפו במרוץ הלילה הראשון של אילת.
    חגיגה צבעונית – ספורטיבית ותרבותית עם מקצים תחרותיים ועממים ועידוד מכל רחבי העירץ
    הרשמים שקבלנו מבהירים שזו תחילתה של מסורת ושהאירוע הבא יהיה ברמה גבוהה ביותר.

תודות לנותני החסות לאירוע
    פלמח אבטחה
    אקסטרים ספורט ימי
    מיקה סושי

תודה גדולה לרשות הספורט אילת על כל עובדי האגף שהרימו בכוחות מעטים אירוע גדול.
    תודה לאנשי המקצוע – שלמה זקס, שחר (שגי) אדרעי
    ותודה לכל מי שנתן כתף: תלמידי מגמת הספורט, סי מדיה, הדף, נמרוד אלדר, די גיי שלומי חזן, VIT הפקות, בוגי ביט, וכל המתנדבים הרבים שהצטרפו תוך כדי תנועה.
    תודה לשיתוף הפעולה של אגף החינוך, של רשת המתנס"ים, לסיוע שקבלנו ממשטרת מרחב אילת, של איגוד הכדורשת הארצי, תודה לכל הספקים שהזדרזו לעמוד אתנו בלוח זמנים והרשמה בלתי נגמרת, ועוד רבים רבים.
    ללא הסיוע שלכם לא היה האירוע מתקיים ובהצלחה כה גדולה.

בטוחים אנו ששנה הבאה נהיה מוכנים למספר כה רב של משתתפים ומעודדים
    במהלך היממה הקרובה תועלנה התמונות והסרטונים מהאירוע, התוצאות מופיעות כבר בקישור

כללי

מרוץ הלילה הראשון של אילת יפתח את חגיגות יום שחרור אילת.
    מתחם ההאירוע ימוקם ברחבת קניון מול הים.
    באירוע 4 מקצים עממי ותחרותי לתושבי אילת ואורחיה. ארוע הסיום יכלול מופע, מסיבת ריקודים, דוכנים ומבצעים מיוחדים בחנויות עד השעות הקטנות של הלילה.

הנחות לתושבי אילת, תלמידי אילת, קבוצות אילתיות וקבוצות מעל 20 איש – לפרטים במייל event@hadarbd.com

על התחרות

מקצים :
    מקצה משפחתי 1 ק״מ
    מקצה 2.5 ק״מ
    מקצה תחרותי (מדיד) 5 ק״מ
    מקצה תחרותי (מדיד) 10 ק״מ

גיל מינימום :
    מקצה משפחתי – ללא הגבלת גיל.
    מקצה 2.5 ק״מ – ללא הגבלת גיל.
    מקצה 5 ק״מ – גיל 10 ומעלה.
    מקצה 10 ק״מ – גיל 13 ומעלה.

ערכת תחרות :
    מקצה משפחתי + 1 ק״מ – חולצת השתתפות
    מקצה 5 + 10 ק״מ – מספר חזה, צ׳יפ מדידה, חולצה, תיק וחטיף בריאות.

קטגוריות :
    נשים / גברים כללי מקום 1,2,3
    נשים / גברים : 5 ק"מ 10-12, 13-15, 16-19, 20-29, 30-39 , 40-49, 50-59, 60-69, 70+
    נשים / גברים : 10 ק"מ 13-15, 16-19, 20-29, 30-39 , 40-49, 50-59, 60-69, 70+

מקצה 10 ק״מ – 60 ש״ח

סיום ההרשמה 27.2.2017 בשעה 17:00

פרסים
    גביעים למקומות ראשונים כללי, במקצים 5 ו 10 ק״מ.
    מדליות מקומות ראשונים עפ״י קטגוריות.

מסלולים

מסלול המרוץ ל5 ק"מ

המסלול עובר בטיילת (2.3 ק"מ ראשונים) וברחובות העיר (2.7 ק"מ)
    זינוק מרחבת מול הים לכיוון מזרח, (חלק א' קו מסומן במפה בצהוב) ריצה על הטיילת בקו מישורי ישר מזרחה עד לרחבה ליד מסעדת המיקה (1.1 ק"מ) ,
    סיבוב פרסה וחזרה על עקבותיכם (חלק ב' מסומן באדום על המפה), עד בואך פנינת אילת שם פונים לכיוון צפון וחוצים את הכביש (2.2 ק"מ) , ממשיכים כלפי כיכר התיירות, פונים ימינה בכביש 90 לכיוון שדה התעופה, הריצה עכשיו היא בנתיב הנגדי לתנועה.
    בשדה התעופה פונים שמאלה לשדרות התמרים, רצים בעליה של 300 מטר עד לכיכר של אגד(3 ק"מ) פונים ימינה ברחוב חטיבת הנגב, ריצה בנתיב הנגדי, מדובר בירידה של 400 מטר לכיוון כיכר המשטרה, בכיכר המשטרה פונים שמאלה לשדרות חטיבת גולני ואחרי 100 מטר נהנים מתחנת מים , ממשיכים עוד 100 מטר בעליה עד לרחוב איילות (3.6 ק"מ), פונים פרסה וחוזרים על עקבותינו.
    (מתחיל חלק ג', מסומן בכתום במפה) , יורדים בריצה 200 מטר עד לכיכר המשטרה, עולים בחטיבת הנגב עד שדרות התמרים (4.2 ק"מ), פונים שמאלה ויורדים עד לשדה התעופה, פונים ימינה ורצים בכביש 90 עד לכיכר התיירות (4.9 ק"מ), פונים שמאלה לשדרות דרבן ונכנסים ימינה לפני פנינת אילת, שוב ימינה ורצים לשער הסיום בו חולפים מכיוון מזרח למערב.

מסלול המרוץ ל10 ק"מ

המסלול בנוי מספר חלקים, הוא עובר בטיילת (4.3 ק"מ) וברחובות העיר (5.7 ק"מ). ישנם קטעים אותם מבצעים פעמיים.
    זינוק מרחבת מול הים לכיוון מזרח, (חלק א' קו מסומן במפה בצהוב) ריצה על הטיילת בקו מישורי ישר מזרחה וממשיכים עד לקצה טיילת הרודס (1.5 ק"מ) מבצעים סיבוב פרסה.

חזרה על עקבותיכם בריצה על הטיילת לכיוון מערב (חלק ב' מסומן באדום על המפה), חולפים על פני תחנת שתייה בצמוד למסעדת המיקה , רצים עד בואך לגשר, פינת מלון מלכת שבא, יורדים ימינה לכיוון צפון ומקיפים בריצה את המרינה , בסיום ההקפה, ליד בית הגשר פונים ימינה, רצים על הטיילת עד לפנינת אילת (4.3 ק"מ), שם פונים לכיוון צפון וחוצים את הכביש, ממשיכים כלפי כיכר התיירות,

פונים ימינה בכביש 90 לכיוון שדה התעופה, הריצה עכשיו היא בנתיב הנגדי לתנועה, בשדה התעופה פונים שמאלה לשדרות התמרים (השדרה), רצים בעליה של 300 מטר עד לכיכר של אגד (5.3 ק"מ) יורדים ימינה ברחוב חטיבת הנגב, ריצה בנתיב הנגדי, מדובר בירידה של 400 מטר לכיוון כיכר המשטרה. בכיכר המשטרה פונים שמאלה לשדרות חטיבת גולני ואחרי 100 מטר נהנים מתחנת מים בחסות קאזה דו ברזיל , ממשיכים עוד 400 מטר בעליה עד לרחוב המלאכה (6.2 ק"מ), פונים פרסה

חוזרים על עקבותינו (מתחיל חלק ג', מסומן בכתום במפה) , יורדים בריצה 500 מטר עד לכיכר המשטרה , עולים בחטיבת הנגב עד שדרות התמרים (7.1 ק"מ), פונים פניית פרסה

(מתחיל חלק ג' המסומן במפה בצבע כחול) יורדים חזרה בחטיבת הנגב ורצים 400 מטר עד לכיכר המשטרה, פונים שמאלה, חולפים בעליה שוב על פני תחנת המים ונהנים מהכיבוד בה, ממשיכים עד רחוב המלאכה(8.0 ק"מ), פונים פרסה וחוזרים אל כיכר המשטרה, ימינה בחטיבת הנגב עד לשדרות התמרים (8.9 ק"מ), פונים שמאלה ויורדים עד לשדה התעופה , פונים ימינה ורצים בכביש 90 עד סמוך לכיכר התיירות , פונים שמאלה לשדרות דרבן ואחרי 60 מטר נכנסים ימינה בצמוד לפנינת הים ורצים לשער הסיום בו חולפים מכיוון מזרח למערב (10 ק"מ).

הנהלת המרוץ רשאית לעשות שינויים במסלול בהתאם לדרישות, לבטיחות הרצים ולתנועה סדירה ככל הניתן בעיר אילת.